.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حرفهاي طوفاني رئيس سابق هيات بسكتبال ساري؛
بسكتبال ساري قرباني درآمدزائي مديران دستگاه ورزش

شمال نيوز:بسكتبال ساري كه پيش از اين روزگارخوبي داشت اين روزها به دليل برخي كج رفتاريها همچون بيمار لب مرگي شده كه نيازمند طبيب حاذقي است،تا اين رشته ورزشي را از مرگ حتمي نجات دهد.
احمد روزيمند رئيس مستعفي هيات بسكتبال شهرستان ساري در گفتگو با خبرنگار نسيم ورزش و جوان گفت:شهرستان ساري از لحاظ سن ، قد، تكنيك و هوش بازيكنان پتانسيل لازم در رشته بسكتبال را دارد.
وي افزود: هيات با جذب حاميان مالي دلسوخته همچون رضا بهرامي و ... به دنبال ارتقاي اين رشته در سطح شهرستان بوده و كارهاي خوبي در اين زمينه انجام شده است كه كسب مقام چهارمي شهرستان ساري در مسابقات جام رمضان سال گذشته و حضور پنج بسكتباليست ساروي در تيم هاي ليگ برتري را مثالي براي اين ادعا مي باشد.
روزيمند با ابراز تاسف ازعدم حمايت مسئولان ورزشي و در رأس آن علوي (رئيس سابق اداره ورزش و جوان ساري) و پريچهره (مدير كل دستگاه ورزش) خاطر نشان كرد: آقايان با عدم مديريت و تصميمات نابخردانه باعث نابودي بسكتبال ساري شدند.
رئيس سابق هيات بسكتبال ساري با بيان اينكه سالن سيد رسول حسيني تنها سالن استاندارد مركز استان مي باشد عنوان داشت: متاسفانه آقايان فقط دو جلسه در هفته را در اختيار هيات بسكتبال قرار دادند و به نامه نگاري و رايزني هاي انجام شده ترتيب اثر داده نشد و تعداد جلسات را بيشتر نكردند و اين در حالي است كه درب اين سالن تا ساعت 1 شب باز است و تمامي سانس هاي آن براي كسب درآمد بيشتر در اختيار بخش هاي خصوصي و ادارات قرار گرفته است.
روزيمند در ادامه گفت: براي پيشرفت بسكتبال و نگاه قهرماني به اين رشته بايد سالن اختصاصي در اختيار بسكتبال قرار داده شود كه با توجه به عدم واگذاري سالن به در خواست پيش پرداخت اجاره 6 ماهه سالن جواب قانع كننده اي داده نشد .
وي با بيان اينكه براي ديدن علوي در اداره شهرستان بايد بارها و بارها به اداره مراجعه مي كرديم و دستيابي به ايشان بسيار دشواربود ادامه داد : مدير كل ورزش و جوانان مازندران بايد پاسخگوي پتانسيل هاي در حال نابودي ورزش مركز استان باشد.
رئيس سابق هيات بسكتبال ساري تصريح كرد : بسكتبال ساري فداي منفعت طلبي عده اي خاص شده است و دست هاي پشت پرده اي وجود دارد كه جوانان مستعد و علاقمند فراواني را از ورزش دلزده كرده است.
روزيمند ضمن انتقاد شديد از عملكرد ضعيف دستگاه ورزش در قبال بسكتبال ساري گفت : آقايان با حضور بر مسند رياست دستگاه ورزش هم به ورزش هم به جوانان اين خطه بزرگترين خيانت را كرده اند.
وي درپايان تاكيد داشت : علوي و پريچهره اگر از روي سكوها تماشاگر باشند بزرگترين خدمت را به ورزش اين شهر و استان نموده اند.
وحيد بابايي-خبرنگار ورزشي


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

saravi 6 خرداد 1391
سلام بر اقاي احمد روزيمند واقعا جاي شكر دارد كه اين حقيقت را فاش كردند درست مي گويند امروز ساري داراي 1 بازيكن در ماهان سپاهان(مقام سوم سوپرليگ كشورامسال) 2 بازيكن در كاله امل (مقام سوم دسته 1كشور) و 1 بازيكن در ليگ دارد ولي حيف حيف كه خبري از حمايت مسئولين نيست مي دونيم كه اقاي علوي و پريچهره مسئول حمايت هستند فوتسال اونجوري شد بسكتبال را هم فنا كردند
saravi 6 خرداد 1391
ساري داراي بازكنان بزرگي در بسكتبال بود صالحي-فخر اوران-عباسي-شيشه گر و...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.